Συχνές ερωτήσεις 1

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις 2

Πώς μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα σας;

Οι παραγγελίες των προϊόντων μας γίνονται αποκλειστικά και μόνο μέσω του Ε- Shop και της φόρμας παραγγελίας προκειμένου να ελαχιστοποιήσουμε την περίπτωση λάθους στο προσωποποιημένο δώρο που θέλετε να κάνετε.

Για ποιες ηλικίες είναι κατάλληλές τα προϊόντα σας;

Σε κάθε προϊόν μας αναφέρονται αναλυτικά οι προτεινόμενες ηλικίες. Παρόλα αυτά επειδή τα προϊόντα μας έχουν ιδιαίτερη συναισθηματική αξία μπορείς να τα επιλέξεις και για μεγαλύτερα ή μικρότερα παιδάκια από τις προτεινόμενες ηλικίες που δίνουμε εμείς. Γιατί η αγάπη δεν έχει ηλικία!

Εάν έχω επιλέξει η πληρωμή μου να γίνει μέσω κατάθεσης/μεταφοράς σε τράπεζα σε πόσες μέρες θα πρέπει να κάνω την πληρωμή μου για να ισχύει η παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που έχεις επιλέξει η πληρωμή σου να γίνει μέσω κατάθεσης/ μεταφοράς σε τράπεζα και για να ισχύει η παραγγελία σου θα πρέπει να ολοκληρώσεις την πληρωμή σου μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες στέλνοντάς μας το αποδεικτικό της κατάθεσης στο email μας. Μην ξεχάσεις στην αιτιολογία της κατάθεσης/ μεταφοράς να βάλεις το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη του προσωποποιημένου σου δώρου! Σε περίπτωση που έχεις καθυστερήσει να κάνεις την πληρωμή, η παραγγελία διαγράφεται αυτόματα από τα αρχεία μας και θα πρέπει να την κάνεις από την αρχή.

Σε περίπτωση που έχω επιλέξει η πληρωμή μου να γίνει μέσω αντικαταβολής κατά την παραλαβή τι κάνω;

Σε τέτοια περίπτωση δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι παραπάνω. Απλά περιμένεις να λάβεις από εμάς τον αριθμό αποστολής και να σου έρθει το δωράκι! Απλά, λάβε υπόψη σου ότι στις παραγγελίες με αντικαταβολή ξεκινάμε κατευθείαν να φτιάχνουμε το προσωποποιημένο δώρο σου. Επομένως, σε περίπτωση που έχεις αλλάξει γνώμη για την παραγγελία σου ή θέλεις να την τροποποιήσεις, θα πρέπει να μας ενημερώσεις αμέσως (μέσα στις επόμενες 24 ώρες – από την στιγμή που ολοκληρώσεις την παραγγελία σου) έτσι ώστε να μην φτιάξουμε κάτι που δεν θα απευθύνεται σε άλλο παιδάκι!

Μπορώ να παραγγείλω κάτι αλλά μετά να αλλάξω γνώμη και να τροποποιήσω κάτι στην παραγγελία μου;

Όλα τα προϊόντα μας φτιάχνονται για κάθε παιδάκι ξεχωριστά. Σε περίπτωση που θες να αλλάξεις κάτι στην παραγγελία σου θα πρέπει να μας στείλεις άμεσα email (μέσα στις επόμενες 24 ώρες) εξηγώντας μας τι είναι αυτό που θέλεις να αλλάξεις. Σε περίπτωση που αργήσεις να μας ενημερώσεις και η παραγγελία σου έχει ήδη σταλεί στην εκτύπωση δεν θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε και θα στενοχωρηθούμε.

Μπορώ να παραγγείλω κάτι αλλά να το στείλω δώρο κάπου αλλού;

Εννοείται ότι μπορείς! Γι’ αυτό άλλωστε είναι το Παραμύθι με όνομα, για να μοιραζόμαστε την αγάπη. Απλά μην ξεχνάς να μας κάνεις μια σημείωση έτσι ώστε η απόδειξή σου να σταλεί σε εσένα και όχι στον παραλήπτη του δώρου! Επίσης θα πρέπει να θυμηθείς να κάνεις την πληρωμή σου όχι με το ονοματεπώνυμό σου σου αλλά με το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη του δώρου για να μην μπερδευτούμε!

Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει! Τι να κάνω;

Στην παρουσίαση του κάθε προϊόντος μας αναφέρονται αναλυτικά οι εργάσιμες μέρες που χρειάζονται για την κατασκευή του όπως επίσης και οι εργάσιμες μέρες που απαιτούνται για να σου κάνουμε την αποστολή σου. Την ημέρα της αποστολής σου, η ομάδα μας σε ενημερώνει με ένα email, το οποίο περιλαμβάνει τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σου.
Σε περίπτωση που δεν έχεις λάβει το email μας και η καθυστέρηση προέρχεται από εμάς παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας! Κάποιος από εμάς σίγουρα θα σε βοηθήσει.
Σε περίπτωση που έχεις λάβει το email από εμάς αλλά έχει καθυστερήσει η παραλαβή της παραγγελία σου παρακαλούμε επικοινώνησε με το υποκατάστημα της εταιρίας courier που συνεργαζόμαστε, δίνοντας τους τον αριθμό αποστολής που σου έχουμε στείλει!

Σε ποιόν μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα σας;

Τα προϊόντα μας μπορείς να τα αγοράσεις σε οποιοδήποτε παιδάκι θεωρείς σημαντικό και θέλεις να του δείξεις πόσο ξεχωριστό είναι για εσένα. Καθώς είναι προσωποποιημένα θα μείνουν για πάντα και θα θυμίζουν στο παιδί εσένα. Τα προσωποποιημένα προϊόντα που φτιάχνουμε είναι ιδανικά δώρα που μπορούν να κάνουν οι γονείς, οι νονοί/νονές, οι φίλοι, για την βάφτιση, για τα γενέθλια, για την ονομαστική εορτή, το Πάσχα, τα Χριστούγεννα αλλά και χωρίς κανένα λόγο.

Σε πόσες μέρες θα έχω στα χέρια μου το προϊόν που έχω παραγγείλει από εσάς;

Θέλουμε 5 εργάσιμες μέρες για να φτιάξουμε την παραγγελία σου και 2 εργάσιμες ημέρες για την αποστολή σου. Εξαίρεση αποτελεί το Ευχές για μια Ζωή σαν Παραμύθι. Για το Ευχολόγιο Βάφτισης χρειαζόμαστε 10 εργάσιμες ημέρες για την κατασκευή του. Στο email που θα λάβεις μόλις κάνεις την παραγγελία σου θα ενημερωθείς πιο αναλυτικά. Σε περίπτωση που κάνεις την παραγγελία σου από το εξωτερικό και την Κύπρο, θα χρειαστούμε επιπλέον 5 εργάσιμες ημέρες για την αποστολή σου.

Γιατί χρειάζεστε κάποιο χρονικό διάστημα για να φτιάξετε το προϊόν που θέλω;

Ο λόγος που χρειαζόμαστε αυτό το χρονικό διάστημα για να φτιάξουμε το δωράκι που θέλεις είναι γιατί κανένα προϊόν μας δεν είναι ετοιμοπαράδοτο. Όλα τα προϊόντα μας είναι μοναδικά και φτιάχνονται έπειτα από παραγγελία ξεχωριστά για εσένα και για το αγαπημένο σου παιδάκι.

Μπορείτε να μου υπενθυμίσετε τον αριθμό λογαριασμού σας;

Βεβαίως! Ο αριθμός λογαριασμού για την κατάθεση/ μεταφορά είναι:
ALPHA BANΚ: GR65 0140 1710 1710 0200 2002 632
Δικαιούχος: Χατζηκωνσταντινίδου Βιργινία
Email για πληρωμή PayPal: paramithimeonoma@gmail.com

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ακυρώσεις των παραγγελιών γίνονται δεκτές μόνο εφόσον μας έχεις ενημερώσει με email μέσα στις επόμενες 24 ώρες από την στιγμή της παραγγελίας σου και αφορούν παραγγελίες στις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή τους.

Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο όταν το προϊόν που παρέλαβες δεν συνάδει με τα στοιχεία που μας έδωσες αρχικά ή όταν υπάρχει καθυστέρηση μεγαλύτερη των 20 ημερών από την στιγμή που θα έπρεπε να λάβεις κανονικά το προσωποποιημένο σου δώρο.

Το παιδί μου έχει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και δεν με καλύπτουν οι ήδη υπάρχουσες επιλογές που έχετε. Τι να κάνω;

Σε τέτοια περίπτωση επικοινώνησε κατευθείαν μαζί μας και φυσικά εμείς θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε.

Τι θα κάνω σε περίπτωση που το προϊόν που έλαβα έχει κάποιο λάθος;

Καθώς τα προϊόντα μας φτιάχνονται για κάθε παιδάκι ξεχωριστά μπορεί να υπάρχει μια μικρή περίπτωση τα ‘’μαγικά’’ μας να μην λειτούργησαν σωστά και να έχουμε κάνει κάποιο μικρό λάθος. Σε περίπτωση που το προϊόν που έλαβες έχει λάθος που οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας, είτε στο email μας, είτε συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας και να μας εξηγήσεις τι έχει συμβεί. Σου εγγυόμαστε ότι σύντομα θα λάβεις το προϊόν σου έτσι όπως το έχεις φανταστεί!

Θα μου διορθώσετε τυχόν ορθογραφικά στην αφιέρωσή μου;

Στην αφιέρωσή σου θα γράψουμε ότι μας γράψεις εσύ στην φόρμα παραγγελίας σου. Κατά κανόνα προσπαθούμε να διορθώνουμε τα ορθογραφικά λάθη. Όμως σε ενημερώνουμε ότι εάν κάτι μας ξεφύγει και εμάς δεν θα είναι δική μας ευθύνη. Γι’ αυτό θα σε παρακαλέσουμε να γράψεις την αφιέρωσή σου με προσοχή.

Ο Ποντικοευχούλης έχει να σου δώσει κάποιες συμβουλές!

 

N
Εάν θέλεις να κάνεις ένα μοναδικό προσωποποιημένο δώρο στο αγαπημένο σου παιδάκι μην το αφήσεις τελευταία στιγμή! Θέλουμε κάποιες εργάσιμες μέρες για να φτιάξουμε την παραγγελία σου!
N
Συμπλήρωσε την φόρμα παραγγελίας με προσοχή!
N
Έλεγξε την αφιέρωσή σου.
N
Συμπλήρωσε όλα τα στοιχεία της αποστολής σου. (Διεύθυνση, αριθμός, περιοχή, ταχυδρομικό κώδικά, κινητό τηλέφωνο, email). Μπορεί να θέλουμε να σε βρούμε και να μην μπορούμε!

 

Δεν έχει απαντηθεί η ερώτησή σου; Επικοινώνησε μαζί μας…

Ο Ποντικοευχούλης είναι φοβερός με την τεχνολογία!

FOLLOW US

Συχνές ερωτήσεις 3
Συχνές ερωτήσεις 4
Συχνές ερωτήσεις 5
Συχνές ερωτήσεις 6

OUR INSTAGRAM